Handetugrul Geçen hafta doktora gittiğimde kese küçük haftaya tekrar gel dedi 7 haftalıktı şuan 8 olucak pazartesi kalp sesinide duyduk aslında başka doktora sorduğumda normal dedi kese küçüklüğü yaşayan var mı ?
Gizemlimmio Handetugrul Bebeğinizin kalp atışını duymuşsunuz doktor normal demiş. Endişe etmeyin bence. Gebelik haftasına göre küçük olsa bile geç döllenme olmuş olabilir. Benim de 1 hafta geriden gidiyordu ilk haftalarda toparladı şimdi haftasına geldi 15.haftanın içindeyiz 🌸 Önemli olan kalp atışını duymanızdı. 😊