Zaxra BurcuuM normal dogum , ama ne fark ediyorki iksinde de korku aci yasiyosun zaten,bana soyledilerki sen dogumun sancisina agrisina hic dayana bilmezsin onun icin bebegide kendinide riske atma bakalim gorelim saglikli gelsinde insallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Bilgehan BurcuuM suni sancı çekip (24 saat) sezaryen oldum. Normal doğum hale içimde uktedir. Kadının yaratılışı normal doğum üzerine zaten. Tabi aksi bir durum yoksa
RhNinaL 1ay önce normal doğum yaptım sezeryan tecrübem olmadığı ve güzel bir doğum geçirdiğim için normal doğum diyebilirim normal doğum çok rahat oluyor evet her anlamda zorluğu yok mu doğurana kadar sancı evresi ama o da bitiyor geçiyor inan hatırlamıyorsun bile 😃
TgceSrbst RhNinaL Ben dogumdan cok korkuyorum ya her ikisinden de yani normal dogimda da diyorlar iste.kesiyorlar orani acilsin diye falan
BurcuuM Bende arasında bi fark göremiyrmm haaa sancı çekmisn haa sezeryan olmsn ikiside ayni sadece toparlanma suresi kisiden kisiye degisymss bünyeyle alakali bi durum
Pamukreceli BurcuuM Eğer bir riskiniz yoksa tabiki normal doğum, o an belki zor olabilir ama sonrası kolay. Bebeğim dönmedi ve suyum patladığı için acil sezeryana alındım. Halbuki açıklığım vardı ve normal doğum için o kadar hazırlanmıştım ki.. Sonrası çok ama çok zor oldu.. Allah kimseye yaşatmasın. Zorunlu olanların da yardımcısı olsun
RhNinaL TgceSrbst olumsuz söylenen hiçbirşeyi düşünme her doğum farklı ben ilk doğumum olmasına rağmenn çok kolay ve hızlı doğum yaptım kesim olmadı iki dikişim vardı hiç etkilemedi yok gibi sıkıntı yapmıyor ki her doğumdada dikiş kesi olcak diye birşey yok normal doğum sonrası için rahatlık gerçekten sezeryanlada iyi geçirenler var her ikisinde de zorluk yaşayanlarda kişiden kişiye değişir bu acı eşiğiniz nasıl mesela bünyeniz ve vücudunuza göre karar verin kimsedenn etkilenmeyin derim ve sonuçta bebek nasıl gelmek istiyorsa öle geliyor ☺️❤️
Mrgrbt Bende birincide normal yaptım ama asla o acıya sancıya gerek yok bence ikinciye hamileyim sezeryan olmayı düşünüyorum ne kadar sonra agrısı olsa bile Bi sancı kadar olmaz
TgceSrbst RhNinaL Bende birsey demiyorum canim tatlidir tabiki de ama korkum ondan iste nasil dayanicam diye düşünüyorum dedigin gibi de herkesin farkli ama insallah kolay acisiz bi dogum geciririm 🙏🏻🙏🏻