Kahramankentli Kızlar 7+2 deyiz bugüne kadar hiç bu kadar şiddetli ağrım olmamıştı sanki sol kasığıma bıçak atıyorlar gibi normal mi acaba bugün de nöbetteyim biraz yoruldum onunla alakası var mıdır 👌
Busbus58 Kahramankentli canım bende öyleyim gebeliğe bağlı kist olmuş sağ yumurtalığımda doktor ondan olur demişti aynı dediğiniz gibi oluyordu ağrım
askvehuzurum Kahramankentli ben 15.haftadayım bugun sol kasık ağrım çok oluyordu sürekli uzanmama rağmen ayağa kalkamıyordum
Busbus58 Kahramankentli bişey yapmadım bikaç hafta sonra geçti tabi arada bi oluyor ama eskisi gibi değil gebelikten sonra geçer dedi kistler