Kızlarrr ben doğurdum🙆🏻♀️ Okadar hızlı oldu ki herşey ilk nst de sancı çıkmadı açıklıkta yok sonra su sızıntısı durdu ohh iyi bikaç gün daha durur bebiş böyle giderde dediler, sonra sancılar arttı 5,6 cm açıklık oluştu bu arada sancılar kıvrandırıyormuş ama nefes teknikleri baya işe yarıyormuş onu anladım tabi bu arada ıkınma ve geğirme reflexi oluştu bende hatta kustum. Bunu özellikle söylüyorum iğrenmeyin lütfen okadar şey okudum hamilelikle ilgili
“ mide bulantısı ve sancı “ olayını hiç duymamıştım. Neyse sonraki nst de oğluşumun nabzında inişler çıkışlar olunca acil sezeryana alındım önyargılarım vardı korkuyordum ama sohbet ede ede ameliyat oldum oğlum 2390gram doğdu. Kontrol ettiler herşey yolunda dediler dinlenmek için odama geldim şimdi. Çok güzel bi duydu hiçbir acıyı hatırlamıyorum oğlumu görünce unuttum hepsini. Sizlere de çok dua ettim iyi ki dinlemişim sizi.
suyun gelmesini hafif sancıyı önemsemeyip hastaneye gitmemezlik yapmamışım ki kayınpederim kalın yarın gidin diye okadar ısrar etti ki…
darısı sizlerin başınıza, sağ Salim kucağınıza alın kolayca da doğurun inşallah 🙏🏻🙏🏻😘😘