Önce kendini çentik olarak gösteren sonra da damar direnci de denen bebeğin beslenmesini kısıtlı hale getiren sorunlardan bahsediyorum.
Genelde tansiyon ve düşük kilolu doğuma neden olmakla beraber gelişim beklendiği kadar olmuyorsa, bebeğin gelişim geriliği varsa bir noktada erken alınması da söz konusu oluyor bildiğim kadarıyla.
Bu sorunu yaşayan anneler neler önerildiğini durumun nasıl gittiğini paylaşabilir mi? Destekleşiriz.