Cansell35 🥺 Az önce kustum dört defa nefes bile alamadım aralarda.. İyi gelen birşey bulamadım şimdiye kadar 😬😢 Açım hep bu yüzden.. Canım birşey çekmiyor iştahım yok. Mecburiyetten kahvaltı yapıyorum normal standart herkesin yediği kadar ancak yiyorum.. akşam yemeği bazen yiyorum bazen bi kaç lokma atıştırmalık aparatif şeyler yiyorum.. 12+4 üm çok yemek yemek istiyorum.. ühüü 😢