Kızlar merhaba😊 12+0 haftasında ikili test için gittiğim kontrolde doktor bebeğimin cinsiyetini erkeğe benzettigini söylemişti.(emin olmayarak).bugün gittiğimde ise bacak arasında hiç bir çıkıntı olmadığını ve kıza benzediğini söyledi. 13+4 olduk bugün artık cinsiyetin tam olarak belli olması gerekmiyor mu ?