BabyLover 9.ayimdayim bugünden beri karnım ağrıyor ara ara, üstüm açık yattım acaba onda mı diyorum yoksa doğum belirtisi mi, yaşayan var mı bu durumu kizlarrr
Siibeell BabyLover yalancı sancı diyo doktorum aynı şekilde bende yaşıyorum aynı üşütme agrısı gibi afedersiniz isal agrısı gibi günlük4 5 defa yaşıyorum
Cansuu__ Bende 36. Haftadayım karnım demeyim ama karın etrafımda, karnımın çevresinde ve alt tarafımda ağrı hissediyorum aynı soruyu bende soruyorum kendime 🙈