sutlaacc umut kesme değil de Eylül ayında korunmayı bırakcam inşallah ben 5 ay önce oğlumu kaybettim doguma 2 hafta kala sezeryan oldum doktorum 6 ay yeterli dedi bu ay nasipse korunmayı bırakcam inşallah adetim 20 agustos ovu zamanı da tahmini 5 7 agustos gibi rabbim i inaşllah hepimizin kucagını doldursun 🤲