Merhaba arkadaşlar. 32 haftalık hamileyim bir haftadır kaşıkta ağrı var doktora sordum normal dedi bi enfeksiyon falan çıkmadı sol kasığıma doğru şiddetli ağrı var özellikle yatarken sağa sola dönerken çok oluyor bacak aramı açamıyom resmen ayaktaylen hissetmiyorum ama oturunca hareket ederken falan hissediyorum bi açıma oluyor sizdeyse var mı geçiyor mu bu 😞