Mumuymom Tatil için Giresun’dayız.İkili test yaptırdık sonuç güzel çıktı.Kendi doktorum 16.hafta gittiğin yerde 4lü taramayı yaptırırsın onda da başka birşeye bakıyoruz demişti.Önerebileceğiniz hekim veya hastane var mi
Bkucukavcu Mumuymom Orduda sevgi hastanesi var daha önce orda görev yapıyordum doktor halil alagöz gönül rahatlığıyla gidebilirsin