Aaaaaa1211 Benimde öyleydi doktora gittim erken doğum riskim var 30.haftadayım progestan başlattı doktor.
Meral-5866 Glsvr1 bende 32 haftalıgım ama nst ye hiç girmedim girmem mi gerekiyor acaba bilemedim? Canım
Gunsss Glsvr1 bende de vardı aynısı 1-2 gün sürdü sonra geçti. Yalancı kasılma dedikleri bu galiba 🙄 ağrı hiç hissetmedim