Asyaaydin valla canım bian önce günler geçsin istiyorum. Sıcaklarda bu oluşan aşırı çatlak ve yırtıklar çok ama çok kaşınıyor artık kafayı yedirtiyor. Karnimda çıktı bayağı,sürekli uyuyorum bişey yapmak istemiyorum yerimden kalkmak dahi istemiyorum. İştahım bayağı açık 8 kilo falan aldım. Umudum tez vakitte geçmesi herşeyin çünkü bu sıcaklarda gebelik çok zor ve yorucu Allah yardımcımız olsun cemi cümlemizin