Asyayrt Kızlar merhaba doktorum progestan verdi günde iki kere ağızdan yatmadan öncede bir kere vajinadan al dedi. Yani ben mi acaba öyle anladım. Benim gibi hem ağızdan hemde vajinadan kullanan var mı?
RabiaMG Asyayrt progestan fitil olarakda kullaniliyor. Agizdan genelde basdonmesi bulanti falan yapabiliyormus ben hep fitil gibi kullandim 😊
Tstnptt Asyayrt en etkilisi fitil olarak almakmış cnm hem yan etkisi olmuyor Bn 5 hafta normal kullandım sonra doktor değiştirdim boşa içmişin fitil olarak al dedi gerçekten 2 haftada lekelenmem durduu
Asyayrt RabiaMG ay evet zaten onu anlayana kadar baya şaşırdım ☺️ Aslında demek istediğim yani alırsak ya vajinadan yada ağızdan mı almalıyız doktorum iki kere ağızdan bir kere vajinadan dedi diye hatırlıyorum ama şimdi bi yanılgıya düştüm 😌
RabiaMG Asyayrt bana doktorum fitil olarak daha etkili dedi canim 😊 ben suan gunde 4 kez fitil olarak kullaniyorum 😊