Merhaba Arkadaşlar doğum hikayemi sanırım bende yazmadan gidemeyeceğim 😊 bebeğim anne karnında hep çok hareketliydi. Bayramın ilk günü kahverengi leke gelince doktor hemen hastaneye gitmemi ve nst çekilmesini istedi. Bebek uyur pozisyonda olunca damardan şekerli su vererek hareketlenmesini sağladılar kalp atışları normaldi. Bayramın üçüncü günü yine kontrol için nat istedi ve yine aynı şey ile karşılaştık. 4 Ağustos saat 10.30 da kontrolüm vardı hiç sancım yoktu bu arada 39+3 teydim. Elimi kolumu sallayarak yürüyerek gittim kontrole. Doktor suyumun çok az kaldığını ve Bugün bebeği almalarının gerektiğini söyledi. Hiç beklemiyordum o kadar ani hazırlıksız hissetmiştim kendimi. Açıklığım 1 cm di. Normal istediğim için suni sancı başladılar 5 saatbekledik sancılarım güzeldi ama açılma hala 1 cm di o an riske atmamak için sezeryan olsun dedim. Çok acısız bir ilken değil evet karnı bastırınca iç organlarda eller dolaşınca acı oluyor ve ne kadar uyusuk olsada hissediyorsun. Ancak o ağlama sesi geldiği an herşey bitiyor işte hayat o an başlıyor. Allahım isteyen herkese nasip etsin 🙏🏻 Göğüs ucum ne yazıkki yara oldu ama asla emzirmeyi bırakmadım acıyor mustela krem kullanıyorum yinede acı oluyor emmeye ilk başladığında hissediyorum sonra geçiyor. Dikiş yerleri sızlıyor ama Bugün 5. Günüm çok daha iyiyim şükür 🙏🏻 umarım hepiniz kolay sağlıklı doğumla bebişlerinizi kucağınıza alırsınız 🥰🥰