Tstnptt Dzeyy 36+1cidden geçmiyor eskiden 3 hafta 4 hafta kontrol bekliyordum geçiyordu Bi şekilde şimdi her hafta ama bir türlü cuma gelmiyor 😑
Dzeyy Yesmckmk aynen öyle valla bizde öyleyiz bi yandan bi an önce dogsun istiyorum bi yandanda nasıl olcak doğum diye bi korku saraıyo içimi 24. Haftadan beri erken doğum riskimiz var bide zor zamanlardan geçtik bugünümüze çok şükür 😊♥️
Dzeyy Tstnptt valla ilk hamileliğim olduğu için bazen ağrılarım oluyo ama o sancı mı kasılmamı yoksa normal bişey mi çözemiyorum çoğu zaman ama nst ye falan girince sancı falan çıkmıyo
Esra07 36+3 üm bugün inanılmaz baskı var afedersiniz özel bölgemin üstüne baskı oluyor şişiyor iniyor birde alt tarafa bıçak saplanıyor gibi oluyor sizdede varmı?
Dzeyy Esra07 bendede oluyo bugün özellikle yürürken alttan bi bastırıyo o an sanki altıma kaçırcak gbi oluyorum en son gittiğimde ayakları aşğıdaydı doktor o yzden hareketlerini aşağıda fazla hssedersn demişti sizin hangi pozisyonda
Gulcannns Esra07 sonunda biri bu konuyla ilgili bişey paylaştı kaç saattir aynı sorunu yaşıyorum bende 36 hafta 3 günlük hamileyim. Aynı sorun sanki genital bölgem kocaman olmuş gibi bide bıçak saplanır gibi acı yaşıyorum inşallah normaldir
Tstnptt Dzeyy bnmde ilk cnm nst de 25 28lerde sancı çıktı ama hissetmiyorum tabii ben doktora sordum kasılmayı sancıyı hisseder miyim falan diye gözüne yumruk yediğinde nasıl hissedersen onu da aynen öyle hissedersin merak etme dedii😊