Hayalim_s Kızlar 20.haftamizdayiz idrar yolu enfeksiyonum olduğu için doktorum bana bir tane fitil ve bi hap yazmıştı dünden beri kullanıyorum çok affedersiniz idrarımin rengi baya değişik çok çok kapalı renk acaba o ilaçlardan dolayimi enfeksiyonumu temizliyor korktum şimdi ya yoksa bebekte mi sıkıntı var yardımcı olurmusunuz ilacimin ismide (trivag fitil+azosilin hap)