Kızlar şeker yüklemesi yaptırdım ve gebelik şekerim çıkmadı şükürler olsun 🙏🏻 34. Haftamdayım 2 gün önce kasıklarımda ağrıyla doktora gittim nst ye bağladılar şükür sancım yok, bebeğimin kalp atışlarıda çok iyi 🥰 ama idrarımda glikoz çıktı bu aralar sürekli acıkıyorum bayılacak gibi oluyorum eee haliyle yiyorum doktorum şeker, hamur yeme az ye sık ye dedi zaten öyle yapıyorum ve günde en az 5 litre su içiyorum idrarında glikoz çıkan varmı varsa nasıl bir önlem aldınız