Zahideuras Selinayebrenn haslanmıs yumurta et tavuk kuruyemıs bakliyat meyveler ozellıkle muz karpuz kasar süt kefir ve gunde 2 kase yogurt
ecembugra53 Selinayebrenn muz maden suyu süt kuru kayısı siyah kuru üzüm ceviz baden Fındık kaşar peyniri 😊
Nisa16 Selinayebrenn şut ve haşlanmış yumurta yedigimde bebek daha fazla kilo almaya başladı.tavsiye ederim
Yesmckmk Bende açmıştım böyle bi post hemen sıralayım öğrendiklerimi 😂 kırmızı et, yeşil mercimek, bulgur, muz, armut , kasar, süt ve süt ürünleri…
Dilos1645 Yesmckmk yeşil mercimek ve kefir ilk günlerden itibaren hep tükettim bebeğin kilosu hep 10 gün önden gitti son haftalara gelince bebeğin kilosu önde gidiyo göbeği büyük normal dogumda com zorlanırsın deyince doktor kefiride yeşil mercimegide kestim 😀(yeşil mercimegi her hafta haslayıp iki gün boyunca yerdim)bebiş son iki haftada normal haftasına denk geldi 🥰
Yesmckmk Dilos1645 ben düdüklüden korktugum için onda yapmıyorum kırmızı mercimegi yapar gibi haşlayıp bilendırdan geçiriyorum bazen içine kıymada katıyorum. Eş değer olur heralde yine ben yeni öğrendim aslında bebiş için iyi geldiğini 🙈
Dilos1645 Yesmckmk neticede nasıl pişerse pişsin vitamin değerleri değişmiyordur diye düşünüyorum benim doktorum hiç bana şunu ye bunu ye şundan uzak dur bunu içme demedi ilk aylar hep kendim araştırmıştım o yüzden gebeliğin başından beri tükettim sonrasında doktorumuda değiştirdim iyiki de değiştirmişim 😍
Yesmckmk Dilos1645 bana da söylemedi hiç 35. Hafta da kilomuz 2.200 gr.dı. Bakalım doğuma kadar inşallah 3 kilo oluruz 🤷🏼♀️
Yesmckmk 12333544 istediğin zaman 🥰 sağlıklı beslenmek gebelik düşünmeye başladığın anda başlanmalı aslında
12333544 Benim doktorum daha kaç gram olduğunu söylemedi bana açıkçası ilk gebelğim pek bilmiyorum da birçok şeyi laç kilo olması gerekir falnd:
Yesmckmk 12333544 aslında söylemesi lazım ve ya siz özellikle sorun kilo durumunu gelişimini falan bazı doktorlar sormadan söylemiyor maalesef
12333544 Evet Ayn bu uygulamayı yeni keşfettim ve inanki şuan birçok şeyi yeni öğrendim :) napalm ilk gebelik 2cisene tecrübeli oluruz artıl🤔