Kızlar moralim çok bozuk 36+ 4 deyim ve heryerim kırmızı kırmızı çatladı göğüslerim kalçam bacaklarım karnımdada yeni yeni başladı ve kullanmadığım ürün kalmadı 6. Ayımdan itibaren lierac mustela kakao badem yağları herşeyi kullandım düzenli olarak suda içiyorum hala yapıyorum bunları ama ona rağmen resmen boynumdan aşşağısı çatladı ve çok moralim bozuk 20 kilo aldım toplamda ve özgüvenim sarsıldı bu kadar çatlayıp sonrasında toparlayan oldumu yada bu görünüm azalıyormu tecrübe edenler yazarsa çok sevinirim 😔