Arkadaslar 27 haftaligim serklajliyim ve hunilesme var hic bi agrim sizim yok ama bugun dr moralimi bozdu hunilesme var ciger gelistirici vurunsanmi fakan dedi agrin olursa gel vuralim dedi 2 hafta icinde bisey olmaz insallah falan dedi baya korktum israr ettim onlem amacli vurun ozmn hocam dedim yok agrin olursa vurucaz dedi lutfen boyle bi durum yasayan varaa yazabilirmi sadece dikis tutuyormus bebegimi sizce ne yapmaliyim baska dr gidip ciger gelistirici vurdursam mi yoksa 2 hafta beklemelimiyim