Kızlar bugün sabah 10 buçuk da oğlumu kucağıma aldım 🎈 Gelelim hikayeme… Doktorumla bugün için anlaştık ve sabah hastaneye yatış yaptım. Öncelikle Nst den son kez bebeğin durumuna baktılar. Daha sonra ameliyat için özel kıyafetlerimi verdiler ve ameliyathanenin yolunu tuttuk. Sondayı uyuşturduktan sonra taktıkları için asla hissetmedim. Ama gelelim epiduraleeeee…. 4 5 kere aynı yere iğne sokup çıkardı ve gerçekten çok canım acıdı. Midem bulandı. En son Ya bitmedimi daha diye bağırdım. Anestezi uzmanı benim kilolu olduğumu bahane etti. O yüzden böyle oldu felan dedi. Sanki ilk kilolu sezaryen olan benim. Beceremedim demiyor da🧐 Açıkcası epidural takılırken Çok canım acıdı benim için kötüydü. Tabikii siz korkmayın benim anestezici sorunluydu biraz. Epiduralden sonra uyuştuktan sonra yatırdılar beni. Sadece çekiştirmeleri hissettim. Acı ağrı aslaaa yok. Ama çok midem bulandı sürekli söyledim ve serumuma ilaç kattı. Nacizane fikrim sakın dayanmaya çalışmayın hemen söyleyin midem bulanıyor diye çünkü ilaçsız geçmiyor artıyor. Bebeği tam alacakları sırada özellikle aşırı kusma isteği geldi ve söyledim yeniden ilaç verdi kusmadım 😂 Oğluşum 3200 kg 52 Cm olarak dünyaya geldi🙏 Sonra oğlumu aldılar giydirdiler bana gösterdiler çıktılar. Arkasından da biz çıktık. Odaya geldiğimde hala uyuşuktum. Ağrım bir kaç saat sonra başladı . Serumdaki ağrı kesici bana etki etmedi. Kalçamdan iğne vuruldum. Bol bol yürümek lazım ilk kalkış çok zor cidden. Ama benim başım felan hiç dönmedi midem de hiç bulanmadı. Sadece çok ağrım vardı. Ama inanın yürüdükçe rahatlıyorsunuz. Sütüm emzirdikçe geldi Allah’a şükür süt sorunumuz olmadı 🙏 Şuan hala hastanedeyiz. Henüz gazımı çıkaramadımmmm. Yarına kadar umarım gaZımı çıkarır ve hastaneden çıkarız😊 Bu arada bol bol nescafe içiyorum. Hiç baş ağrım olmadı. Kayısı hoşafı da içiyorum bol bol umarım yarına kadar etki eder. Bayaaaa uzun oldu kusura bakmayın😊 Merak ettikleriniz varsa sorabilirsiniz 😊