EnginMelikeTrkeri Kızlar hamilelikte kum döken var mi aramızda 😒 simdi tahlil verdim ama sanırım kum döküyormuşum çok felaket böbreklerim agriyor
BurcuAydin EnginMelikeTrkeri benimde ilk kumdu sabah 4 de acillik oldum dr taş düşürüyorsun dedi çok şükür 5mm lik düşürdüm şuan yine kum var bol su içmeme rağmen yakami bırakmıyor 😊
Deletedmom15257 EnginMelikeTrkeri sanci yok ama idrara çıkınca rengi farklı ve sık idrar bel boşluğunda agriyo
Beyzaa EnginMelikeTrkeri bende gecirdim .. doktorum tek kullanimlik bi ilac verdi ama icmedim .. bol bol su icin baska yapacak bisey yok.. Rabbim sifa versin
EnginMelikeTrkeri Deletedmom15257 benim de ayni şekilde bel boşluğu 😒😒😒 ama çok agriyor özellikle gece
Deletedmom15257 EnginMelikeTrkeri valla cekecen cnm ben dr gittim 14+2 haftadayim2 doktor ilac veremem dedi bol su iç dedi bende öyle yapiyom
deletedmom26 Benimde tahlilimde çıktı kum döküyormuş kesinlikle bol bol su için tuvalete çıkın ağrınız olmaz