Gizemmmms bende gittim bi problem gözükmüyor bende eşimin dr da bazı hastalarda hemen sonuç alıyoruz bazılarında bir sene sonra bu neye göre oluyor bizde bilmiyoruz dedi aslında evde var ama bizde devamlılık yok yıllardır eşim bi sürü ilaç kullandı takviye şeylerde ben çabuk pes ediyorum belki hata ediyorum ama yoruldum artık aslında eşim istemese ben çocuk için tüp bebek bile düşünmüyorum kabullendim artık bu durumu biz bize yeteriz diyorum oda ilerde pişman oluruz diyo denemediğimize kafam karışık anlıcağın senide bunalttım ama bu durumu anca yaşayan anlıyo etrafımdakiler belki durumuma üzülüyordur ama aynı acıyı yaşamadığı için tam empati yapamıyor önemli olan sizin bu başarıya ulaşmış olmanız sizin adınıza çok sevindim🤗