Merhabaaaalar kızım için güzel isimler arıyorum ama lütfen asel, aysima, almira , eslem , buğlem , tuana, mira , Mina , esila , defne gibi isimler olmasın artık bu isimleri duymaktan gerçekten gına geldi 😀gerçekten ben sevmiyorum bu tarz isimleri Öykü ismini çok beğeniyorum ama bu tarz daha sıradan bana göre naif isimler arıyorum 😇var mı aklınızda böyle isimler 🌸😍 Yukarıda yazdığım isimleri ben sevmiyorum diye herkes sevmemek zorunda değil bu arada sevene de saygım var 🙈