rose90 benim de ilk bebekte değil de ikinci de şeker çıktı.iki hafta diyetisyene gittim ama düşme olmadı ve 4 gün önce insülin başlandı.tabi ki yedikekrine dikkat etmek gerekecek ailede şeker yoktu ama plesentadan dolayı olabiliyormuş.haftaya kontrol var bakalım henüz kayda değer bir düşme olmadı, bakalım belki doZu arttırır.gunde 4 defa ölçüm yapıyorum ve 1 defa insülin yapıyorum.korkmayin ikisi de basit şeyler yeter ki bebis sağlıklı olsun 🌸