Bende de olmuştu ilk haftalarda yürüyüş yaptım 2-3 gün ve geçmişti sonrasında yine oluyor olurmuş yani çok normal artık ara ara krampta giriyor magnezyum verdi doktor aynı zaman da her gün sade maden suyu içiyorum ve günde bir tane de muz yiyiyorum çok şükür kramp da yok artık