Bugün tam 37+0 ız randevumuz vardı kilosu 3 kilo dedi doktor sizce nasıl kızlar sanki zayıf gibi geldi bana haftasıyla uyumlu dedi ama 39. Haftada da doğum olacak inşallah sizce bebeğe kilo aldırmak için bir şeyler yapmalı mıyım sizde durumlar nasıl ?