Sumeyyye 10+4 günlük hamileyim haftaya uçakla 1 saatlik yolculuk yapıcam zaten sürekli uçağa biniyorum öyle şişkinlik gibi şeyler yaşamıyorum. Doktoruma sorucam ama sizede sormak istedim bi sorun olurmu
Arya92 Ben hamile olduğumun ertesi günü binmistim uçağa bir de 12 haftalıkken binmistim.doktorum sorun olmaz demisti