Bktbll Esrali3 canım öncelikle geçmiş olsun inşallah şişliği iner neden vakumla çekmişler peki bilgi verdiler mi kaç kilo doğdu acaba
Esrakhraman Esrali3 ben vakumla cekilmisim komple ve kavun gibi uzayli olmusum 🤭 suan gayet akilli uni mezunu anne adayiyim🤩🧚♀️
Merii33 Esrali3 geçiyor canım tam 30 yıl öncenin imkanlarıyla kuzenimide vakumla çekmişler ama şuan hiç bişey yok şükür 🙏
Bktbll Esrali3 anladım canım bazen kilolu diye veya bebek sıkıstıgında çekiyorlarmış vakumla ondan merak ettim benimde önden gidiyor bebeğim