Yavrucugum Anlatildigi gibi acı verici hic birsey yaşamadım o kadar korkarak uzandım ki ama doktorum cok sakinleştirdi beni ve hic canımı acıtmadı korkmaya hiç gerek yok herkese saglikli hayirli dogumlar nasip olsun insallah😍🤗
brcthraybeliz Yavrucugum bende bugün oldum kasmama rağmen kendimi hiç ağrım olmadı doktorum sayesinde relax olsam belkide hiiiç bişeycik hissetmiycektim 😊
Yavrucugum brcthraybeliz aynen bende cok kastım bacaklarim cok titredi doktorum cok sakinlestirdi ve an ve an ne yapacagini soyleyerek rahatlati ve oyle yapti muaneyi😀
brcthraybeliz Nihanozturk bazı doktor 37 de bakıyor 38 de de oluyor ben devlete gidiyordum 39+3 tük özele gittik yaptılar devlette doğumda bakıp karar veriyorlarmış
Nihanozturk brcthraybeliz peki özelde söylüyor mu acaba bi sonraki kontrolde catı muayenesi olcak fln diye ya bu konuda gercekten cok korkutuluyoruz😄😄
OglusumuBeklerken Nihanozturk bana haftaya geldiginde cati muayneside yapalim dedi bihafta onceden söylemisti yani oyuzden hazirlikli gitmistim😇
OglusumuBeklerken Nihanozturk bide acimiyo pek bende yorumlardan korkmustum ama korkulcak gibi degildi
Zeyyez Ben evliligin başında ilişkiye girmede zorluk çekmeme ragmen çatı muanem cok rahattı korkuşacak hiç bir şey yok kanamam bile olmadı
deletedmom351 Ayy canım o kadar ihtiyacım var ki şöyle rahatlatıcı şeylere ben daha olmadım 34 haftalığım ama her an olabilirim ve çok korkuyorum inşallah dediğin gibidir. 🤗
Yavrucugum deletedmom351 bence hic sters yapma insallah cok guzel.gecer çünkü guzel gecince dogumada daha iyi bir psikolojiyle yaklaşıyorsun ben sahsen birazda olsa dogum korkumu yendim😍