gozdeee-1 39+5 olduk ne nişan ne açılma hiç bişey yok. Bir anda gelir mi acaba benimm nazlı kızım. 🙄🙄 Uyuyamıyorum bişey yiyemiyorum. Bide üstelik son günlerde mide bulantısı çoğaldı
Kahve gozdeee-1 39+3 bende doguramiyorumm valla ağrılar sancılar sertleşme hepsi var kız yok ortada 😂 kızlar böyle ben anladım. Hareketleri hep aynı azalma falan da yok yeri hala geniş herelde
Tbmr135 gozdeee-1 2 hafta önce 3 cm açıklığım vardı . Simdi 39+2 yim hic bir belirti yok dogurmak istiyorum bende 🙄
Livanur_65 gozdeee-1 allah yardımcın olsun inşallah Rabbim hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşallah
gozdeee-1 Kahve benim bebeğimin hareketleri azaldı gibi hissediyorum ama sertleşme kasılma var. Gelsin artık bekleyemiyorum yaaa 🙄🙄
Belinay_AliEge Allahım yardımcınız olsun kuzularım çok zor çok Rabbim sabır versin inşallah supriz olur gelirler 🤲🏻🌺