Merhaba anneler, bir sorum olacaktı. İlk gebeliğim olduğu için pek bir bilgim yok maalesef.🤷🏼♀️ 17. Haftamın sonundayım başlarda pek yoktu ama şimdi şimdi başladı. Uzun süreli olmasa da 10-20 dakika boyunca oturduğum halde bile göbeğimin sağ kısmı acıyor ve rahatsız ediyor beni. Sol tarafta böyle bi rahatsızlık hissetmiyorum hiç. Bazen 1-2 saat oturmak zorunda kaldığım yerlerde oluyor ve zorluyor beni bu durum. Başına gelen ya da sebebi ne olabilir bilen var mı acaba ?😊