Symsymdmr göğüste hassasiyet o kadar erken başlamamıştı bende. Ama kasıkta ara ara batma oluyordu onu çok net hatırlıyorum. Malesefki regl belirtileriyle çok benzerler ben hamile kaldığım ay pozitifi görmeden önce bir sürü erken test alıp yapmıştım negatif çıkmıştı. 3 gün kala yaptığımda çok silik ikinci çizgi çıkmıştı aynı gün kan testi yaptırmıştım hemen sonucu da 51 çıkmıştı. Bir de erken döllenme olmuş bende yani normal gününde olmuş olsa belki yine 3 gün kala o ikinci çizgiyi göremeyecektim daha da beklemem gerekecekti. O yüzden sabırsız davranmayın şöyle reglye 1-2 gün kala yapılınca daha net sonuç çıkıyor.