Selam kızlar.
şuan 15+3 haftalık hamileyim. Hamileliğin başından beri çoğu anne gibi bende merak ediyordum cinsiyetini ve bir sürü teori araştırdım. En az 5-6 tane denedik ve hepsi kız çıktı ama hepsi. Bende haliyle kendimi kaptırdım kız bebeğim olacak diye öyle alıştırdım kendimi ve iki gün önce kontrolde doktorum bebeğimin erkek olduğunu söyledi. Tabi ben şok 😂😂 inanamadım doktor tekrar ve tekrar baktı pipisini gördük oğluşumun. Yani demek istediğim şu ki asla inanmayın bu teorilere. Hepsi sadece boş hurafe 😂 sonra insan kendini inandırıyor ve büyük bir şok yaşıyor. Siz siz olun doktor kontrolünüzü bekleyin ♥️🥰