Bbb evet normal artık günde en az 10 kere hareketini hissetmemiz lazımmış ve doktor su kanama ve aşağıya aşırı baskı hissedersen gel demişti çok aşırı sancı sokmadan ara ara yapıyosa sıklaşmıyosa git gide normal kabul ediliyo doğum sancısı gelince geçmezmiş sıklaşırmış ve daha da ağrıtırmış