Zeliha4682harun Sen1meleksin bence tek isim daha iyi çünki 2 isimi kullanmıyorlar hemde hamza çok güzel isim yek öneriyorum
Ozdmrkbraa Sen1meleksin Hamza ismi kendi başına ağır bi isim bence yanına ne koysanız olmayacak gibi geliyor bana oğlumun adını kayınbabamın adını koymayacak olsaydık eşimde bende Hamza ismini çok beğeniyorduk 😍
Sen1meleksin Zeliha4682harun aslında haklısını başlı başına cok güzel heybetli bi isim eşim senin de beni de ismimiz iki bebeğinde iki olsun diyor kıramadım işte😳
Fatma_123 nil_sugra benim oğlumun ismi Allah nasip ederse ben de yiğit hamza koyacam 35. Haftadayım☺️😍
Sen1meleksin Ozdmrkbraa ben evlenmeden hamza ismini cok severdimderdim hep oğlumolursa koymak isterim diye kayınbabamın adı hamza güzel bi tevafuk oldu🌸
nil_sugra Fatma_123 adının sahibi olsun ve yaşasın inşallah. Ben 4 sene önce rüyamda görmüştüm bu ismi ve 1 yıl sonra ilk oğluma hamile kaldım eşimle en baştan Kürşad ismine karar verdiğimiz için kulağına okutmuştum.
Dozturkgol Sen1meleksin oğlumun adı Hamza Göktuğ biz severek kullanıyoruz bir yerde seslendiğimizdede ismi ne güzelmiş diyorlar
Sen1meleksin Dozturkgol aaa eşimde hamza göktuğ ya da hamza gökalp de olabilir dedi siz diyince de kulağıma hoş geldi
Merbatur Sumeyye5821 merhabalar biz de Ömer Hamza çok istiyoruz ama çevremizden çok ağır olur çocuk kaldıramaz gibi tepkiler alıyoruz. Görünce sormak istedim siz de yaşadınız mı bunu?