36+4teyim. 1 hafta once kontrolum vardi. Nst'ye baglamadi. Sancilarim da yoktu zaten. Bir sonraki kontrolumu 14 mayisa verdi. Arada nerdeyse 3 hafta var. Demekki dogum belirtisi gormedi. Ama 2 gundur kasiklarima inanilmaz baski hissediyorum. Bebisim asagiya dogru bastiriyo resmen. Bugun de baya sari renkte ufak akintim oldu. Su an bile ayaklarindan destek alip asagiya itiyo kendini hissediyorum ve o an hemen bacaklarimi acip uzanma istegi geliyo. Ay kizlar cok zor ama cok sukur tabi 😊 yani kisacasi dogum yakin mi uzak mi bilemedim.