Gamze7667 Canım radyolog baksada gayet bir sakıncası oldugnu düsünmüyorum radyologlar bu işin çok fazla eğitimini alıyorlar ben esenler medipolde girdim detaylı usg ye Özelde ki hiç bir doktor zaten az para ödemeni istemez özelde calısan biri olarak söylüyorum biliyorum yani bos yere 700 tl verdirmis doktorun bence :) ben 380 e yaptırdım sanırım esenlere çok memnu. kaldm 1 saat falan baktı her şeyine bir sürğ fotoğraf verdi cd verdi videoları içeren detaylı bir rapor yazdı çok ilgiliydi kendi doktorumda esenler medipolde zaten