Cansugamze Merhaba adet günüm 2 gün gecikmişti kan testi yaptırmıştım beta hcg değeri 200,4 pozitif çıktı mIU/ml değeri ise 0-5 kesin hamilemiyimdir normalmidir şuan yardımcı olursanız sevinirim 🥰☺️😊
Anneolmayahasret Cansugamze kesin hamilesin canm hayirli olsun💖iki gun sonra tekrarbakit betana en az iki kat artmasi lazim🌿
Papatya011 Hayırlı olsun hamilesiniz 2 gün sonra kan testini tekrarlayın yükselmesi lazım çünkü değerin😊
Papatya011 Cansugamze görünmeye bilir bence biraz daha bekleyin 5 haftalık olsun biz 5+2 de gördük keseyi 6+6 da da kalp atısı
Anneolmayahasret Cansugamze beta degeri 5 binlerdeyken kese gorunur canm😊 gorunmezse stres yapma aklinda bulunsun❤
Cramel Cansugamze kese bi ihtimal gözükür ama kalp atışı için tekrar gitmen gerekir. Bence beklesen daha iyi ben 7 haftalığım ve cuma günü gidecem daha hiç gitmedim.ebe bana 8. Haftada gitmemi önerdi
Cansugamze Anneolmayahasret değeri düşük gibi gelmişti de o yüzden korkttum az 😊tereddütte kaldım Artık hayırlısı olsun 🙏🏻😊😊
Cramel Cansugamze virüsten dolayı kalabalık ortamlara ne kadar az girersen okadar iyi. Kalp atışını 7. Haftadan sonra görebiliyorsun bildiğim kadarıyla. Bide benim ilk gebeliğimde 5. Haftada gitmiştim karından keseyi göremediği için vajinal ultrasonla bakmıştı. Yeni evliydim yaşımda küçüktü senin gibi ve kendimi çok kötü hissetmiştim😑bence biraz daha bekle çünkü daha çok yeni☺️