ikizminikler Mirayse1 valla ben hamile olduğumu anlayınca direkt doktora gittim değerim neydi hiç bilmiyorum 😂
Erdeminannesi0219 Mirayse1 hcg değerine göre ikiz yada değil denemez. Benim iki gebeliğimde de hcg çok yüksek çıktı normale göre ama ikiside tek çocuk😂
Mucizemsinseenn Huzur-09 ben kontrole geç gitmeyi tercih etmiştim 7+4 de gittim ve o gün 2 tane kese gördük 😎
Temmuz7 ikizminikler benim kuzenimin ismi zeren zeki anlayışlı anlamına geliyor beren ve zeren uyumlu 👍 benim bir kız bir erkek inşallah uyum bende aramadım sarp ve marisa olacak inşallah ❤️