reyhanla benim kızım kış bebeği olacak inşallaj bunun için bana nem ölçer al evinde kuruluk olmasın dediler bildiğiniz tavsiye memnun kaldıgınız marka varmıdır
Meriwa reyhanla cnm ben e bebekden aldım 60 tl falandı sanırım oda ısısını kışın ayarlamak nemi takip etmek için aldım baby plus marka