Arapgelin yok artık ,sadece pişmemiş etler yemiceksin, kedilerle temasta bulunmıcaksın😅 mantı fln yiyebilirsin etleri güzel pişirdiğin sürece hiç bir sıkıntı yokk, hem bebeğinin proteine ihtiyacı var 😊bende geçirmedim toxoplasma,nerdeyse hergün et ve et ürünleri yiyorum😂