Hcrsrknilay14 Şimdi ben 36+5 haftalık hamileyim. 36 bitince 37 ye mi girmiş olicam yoksa suan 37 nin içinde miyim 38 e mi girmiş olucam. bi turlu anlayamıyorum su hafta konusunu 🤷🏻♀️🙄
Hcrsrknilay14 Busbus58 bende öyle biliyorum ama kimisi de 36 haftanın içindeyken 37 . Haftadayım diyor