Songul_grn Gamze7667 bende de var 27. Haftadayım bugün doktora gittim sancı giriyor kasıktan erken Doğum olmaması için iğne verdi haftada bir 4 tane
Mirammm Gamze7667 aynısını fazlasıyla yaşıyorum uyurken sağa sola veya ayağa kalktığımda baskı hisediyorum
minikmucizem1_ RaNa_25 bende klimanın karşısında uyuyorum sabah uyanınca iki kasigimda ağrıyor usutmekten mi acaba
Songul_grn Gamze7667 bu haftadan sonra normal dedi sancı girebilir ama sık değil 3-4 saatte bir falan sabah girdi deyince uyandım çünkü birde yürüyünce giriyor o yüzden verdi sanırım
Gamze7667 RaNa_25 siz kaçıncı haftadasınız? Dayanılmayacak kadar bi sancım yok dinlenince geçiyor genelde,bende klima karşısındaydım bir kaç gündür sanırım üşüttüm 😏
RaNa_25 Gamze7667 zor ama zoruyla biLe mutlu oluyoruz HayırLı evLat oLsunLar İnseAllah ☺️ HayırLı geceLer ⭐️🌙