busedgl benim doktorum ilac kullandırtmayi pek sevmiyor. Ekstra vitamin hapi bile hic almadim. Kanama alani kanama olmadigi surece kullandirtmayacagini soylemisti. Her doktorun gorusu farklidir. Kendinizi sakin yormayin mumkun mertrbe yatin inşallah duzelecektir.