Sol tarafı yatmayı öneriyorlar diye hep ilk öyle uyumaya başlıyorum bidebebek sırtını sola dayıyormuş ve onun içinde yararlıymış tabi gece bi kalkıyorum sırt üstü haldeyim 😀sol bacak iptal artık resmen ama size tavsiyem bacak aranıza Kırlent koyun yatın bide göbeğimin altına bebeğin uyku seri içindeki silikonlu küçük yastık vardı onu yerleştiriyorum o kdar rahat oluyor ki sizde uygulayın 🙏🙏