Merhaba,
ben ikili tarama testini yaptırmıştım sonuç temiz çıktı , bugün 16 haftalık oldum muayenem yapıldı onda da bir sorun yok çok şükür ancak doktorum haftaya bir daha gelmemi omurilik testi yapılması gerektiğini söyledi.. bilgim olmadığı için tedirgin oldum başına böyle bir sey gelen , bu testi yaptıran var mi acaba? Doktoruma sorduğumda sorun gördüğüm icin değil gerekli dedi ama annelik iç güdüsü yine de bi aklıma takıldı🥺🥺🥺🙏🏻🙏🏻