mervegns İkili tarama da sBHCG değerinden cinsiyet anlaşılır mı 🤔 50 üzeri kız , 50 altı erkek diye okudum internette ama ne kadar doğru çünkü doktorlar öyle birşey demedi
Esen mervegns onlar hiç bilimselliği olmayan şeyler. Bazılarında tabiki tutuyor ama bunlar tamamen tesaduf
Gizemre1010 mervegns yok ya benimki 56 ydı oğluşum olcak ama doktor ultrasonda sol tarafa bakıyosa erkek oluyo genelde sağda kız yatıyo benimki sol du kaç tane arkadaşımın ki de soldu erkek çıktı onlarında
Cansummm mervegns benimki ne kadar tutsa da bende tesadüf olduğunu ve alakası olmadığını düşünmüyorum☺ benimde 30 du değerim oğlum olacak Allah’ın izniyle ve 17+4 üm ve benim bebeğim sol tarafımda
Nesomer mervegns daha küçük oluyorlar ne kadar detaylıda baksalar net anlaşılmıyor bana kıza benziyor demişti testi yapan doktor. Kendi doktorum erkek dedi. Onuda 18. Haftada öğrendik