mom44 Angelkljh tuvarlak kese erkek fasulye kız benm fasulye gibiydi kızım oldu. Şimdi yuvarlak kese bakalım ne olacak 😉
Angelkljh Busbus58 aynen bende öyle tahmin ediyorum bakalm özele gidecem öbür ay ozaman beli olur inşallah 😊❤️
Angelkljh mom44 ya değişik oluyorum demek benim eltimjn oğlumda fasulye gibi oğlan oldu ablamlarin da 3 de yuvarlakti kız oldu 3 de 😊
mom44 Angelkljh erkek gibi kuzım oldu ondandır belki 🤣 blmiyorum da hep öle dediler fasukye şekli kese erkek ama içinfe bebek top gibi yuvarlaktı kızım belki ona yuvarlak kız diyo olabilirler.
Aselm25 Benim ilk hamileliğimde kese yuvarlaktı ve kızım oldu şimdide 8 haftalık hamileyim kesem fasulye şeklinde ama cinsiyete erken daha 😊